Företagets hem i Kivra

Avsändarportalen hjälper dig att synas ännu bättre i Kivra. I avsändarportalen kan du skapa kampanjer, se statistik, uppdatera kontaktuppgifter och skräddarsy företagets visuella identitet. Här styr du företagets närvaro i Kivra.

Sender home hero

En plats för nästan allt

Visst är det enklare när man har saker samlade? Det är precis så vi har tänkt med avsändarportal.

Vi brukar säga att avsändarportal är företagets hem i Kivra. Här kan du styra det mesta som rör företagets närvaro i Kivra – från visuell identitet till kontaktuppgifter. Allt med en enda inloggning.

Tack vare portalen är funktionerna alltid inom bekvämt räckhåll när det är dags för en uppdatering. Enkelt, säkert och tillgängligt.

campaigns guidelines examplesgrey

Kampanjer

Campaigns är ett ovärderligt verktyg i det dagliga marknadsarbetet. I verktyget, som du når via Sender Portal, kan du hantera företagets utskick. Producera, segmentera och administrera alla aktiviteter. Här kan du tidsbestämma kampanjer, segmentera på personnummer och leda kunderna vidare.

Sender Portal - stats

Lärdomar och statistik

Få bättre förståelse för vad som händer när du skickar innehåll via Kivra. I avsändarportal får du statistik som hjälper dig att förstå hur innehållet togs emot och vilka lärdomar som går att dra. Se hur många i målgruppen som tagit del av innehållet och hur stor andel som klickat sig vidare, bland mycket annat.

Avsändarprofil

senderhomegrey

Visuell identitet

Skräddarsy kundernas upplevelse av företaget i Kivra. I avsändarprofilen kan du enkelt lägga upp eller uppdatera företagets bakgrundsbild och logotyp genom enkel drag and drop. Självklart kan du ladda upp bilder som passar för både datorskärm och mobil, så att kunderna alltid ser företaget från sin bästa sida.

sender home buttonsgrey

Kontaktvägar

Lägg till de kontaktvägar som du vill att kunderna ska se i Kivra. I avsändarprofilen kan du välja upp till fyra olika kontaktvägar, i olika kombinationer. Exempelvis telefon, e-post eller länkar som leder till hemsida och sidor i sociala medier. Det är också ett bra tillfälle att leda kunderna till Mina sidor med en enda inloggning (SSO).

Dafgårds: Enklare för våra anställda

Dafgårds sender portal

Efter att vi lade in e-post och telefonnummer i Kivra behöver ingen längre ringa in via växeln och när de hör av sig märker vi på frågorna att fler har varit inne och tittat på sin lönespec.

Veronica Bergsten, lönespecialist på Dafgårds

Fler sätt att förbättra kundupplevelsen

Puff betaltjänst partnersida

Betaltjänster

Erbjud olika betalningsalternativ

När ni skickar fakturor i Kivra kan ni låta kunderna välja betalningsform, utifrån vad de själva föredrar. Ni kan enkelt komma igång med Swish som alternativ till bankbetalning. Dessutom finns det möjlighet att erbjuda flexibla datum och delbetalning.

Läs mer

Formulär

Kommunikation

Ställ frågor, få svar

Vi erbjuder flera smarta sätt att interagera med företagets kunder. Ta chansen att räta ut kundernas frågetecken direkt de formas – i Kivra. Något som är enkelt tack vare verktyget Campaigns och tjänster som formulär, chatt och kontaktvägar.

Läs mer

Puff typningar partnersida

Anpassa era budskap

Anpassa era budskap

I Kivra kan du typa dina utskick utifrån dokumenttyp. På så sätt ger du skräddarsy användarupplevelsen. Det går också att göra utskicken mer engagerande genom att skapa responsivt innehåll, så att upplevelsen anpassas i kundernas dator eller mobil.

Läs mer

Hjälp att komma igång

Fortfarande i startgroparna? Som nytt företag i Kivra är det enkelt att komma igång med portalen. Låt oss börja med att visa hur du kan anpassa företagets profil i tre snabba steg. Vi går igenom hur du skaffar portalen, ändrar bakgrundsbild och lägger till kontaktvägar.